Home > Forum > Ask a Girl > how to seduce elderly women
  • 1
Page:
AuthorPost

Shah0361

Joined: 3/23/2010

is someone here for a serious relationship.

Posts: 16

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

gamaforce

Joined: 10/10/2009

Come on man! Youve got to be expert at this by now!

Posts: 6659

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Shah0361

Joined: 3/23/2010

need some superb facts

Posts: 16

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Shah0361

Joined: 3/23/2010

need some superb facts

Posts: 16

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

*Sliver!*

Joined: 4/25/2005

Why the fuck would anyone wanna seduce old people?




Dud e quit being creepy and stop making stupid threads. We have enough useless assholes around here without you adding to it.

Posts: 24442

Posted 8 years ago
Rate: Up | -1 | Down
Reply

gamaforce

Joined: 10/10/2009

Reply to: need some superb facts
What age group are you wanting to seduce?

Posts: 6659

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Shah0361

Joined: 3/23/2010

just about 35-45

Posts: 16

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

nighthowl50

Joined: 9/28/2005

LMAO.... the really elderly ones!!!!

Posts: 4912

Posted 8 years ago
Rate: Up | +1 | Down
Reply

ghostcat85255

Joined: 10/15/2010

LOL you are a laugh riot

Posts: 3278

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

securitygirl

Joined: 3/26/2010

i didn't knowi was elderly....shit weres my discouts can i could sure use them..lmao

Posts: 1744

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Etritonakin3.0

Joined: 7/18/2010

I find that a day of antiquing followed by a quiet dinner (bland/finely chopped) -and a wild night of bingo works well.

D'oh!

Not really -that was kind of a lie. Kind of.

Posts: 1882

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

gamaforce

Joined: 10/10/2009

Reply to: just about 35-45
I suppose you do go for the old ones! haha Ever notice that you dont really have to seduce any woman. They are just as horney and three times a confused. Just be nice, and give her a ginuine good fucking if you get the chance.

Posts: 6659

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

*Sliver!*

Joined: 4/25/2005

35-40 is NOT elderly!

Posts: 24442

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

gamaforce

Joined: 10/10/2009

Reply to: 35-40 is NOT elderly!
I know, but he says it is.

Posts: 6659

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

nighthowl50

Joined: 9/28/2005

Reply to: 35-40 is NOT elderly!
whew....maybe i can put my walker and depends back in the closet awhile longer.

Posts: 4912

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

gamaforce

Joined: 10/10/2009

Reply to: whew....maybe i can put my walker and depends back in the closet awhile longer.
Mabybe if your lucky enough that he chooses you.

Posts: 6659

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

securitygirl

Joined: 3/26/2010

Reply to: whew....maybe i can put my walker and depends back in the closet awhile longer.
i can't quit laughing.....oh shoot:}

Posts: 1744

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

tment

Joined: 1/28/2005

Reply to: LMAO.... the really elderly ones!!!!
what the hell are we??

Posts: 8

Posted 7 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply
Back to Top
  • 1
Page: