Home > Forum > Ask a Girl > WHAT A REAL MAN CAN DO TO PLEASE A WOMAN?
Page:
AuthorPost

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: That's sweet. But Im not looking to meet anyone here. I just like reading the f...
It's cool Miss Britt much respect besides you like Cherry Kool Aid and that makes you the sh you know the rest and that a good thing. Peace

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: Brittany is a wonderful young woman with a lot of potential... She has class an...
I got you bro and it's all good i'm do my best at being tolerable to those who rub me the wrong way i'm just cut like that when you step on my toes I step on your neck. But sometimes they know not what they really be doing but i'll be the bigger man you got a point. But sometimes I gotta be me and (lyte da fiya come down seleta and bring da pain dem dont wna see me do dat when me a rude boy mode now. Respect due Jamrock em mash it toff to da dome ya heard ( for those of you who need interpretation it means when you play with fire you might get burned and you wont like when i add the fuel to the fire blaze it up 1000 degrees cause i bust cha down when you step into my zone not knowin whats up) I'm glad you feel me Shott i'm just me and it's so many sides of me that others have no clue of who and what i'm about. But first and formost I'm a gentleman who operates in total respect for my fellow man and woman until i find no reason to. then it's open season like Elmer Fudd huntin WABBITS. lol I'ma always keep it 100 that me and anything else would be UNCIVILIZED.

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: Brittany is a wonderful young woman with a lot of potential... She has class an...
I got you bro and it's all good i'm do my best at being tolerable to those who rub me the wrong way i'm just cut like that when you step on my toes I step on your neck. But sometimes they know not what they really be doing but i'll be the bigger man you got a point. But sometimes I gotta be me and (lyte da fiya come down seleta and bring da pain dem dont wna see me do dat when me a rude boy mode now. Respect due Jamrock em mash it toff to da dome ya heard ( for those of you who need interpretation it means when you play with fire you might get burned and you wont like when i add the fuel to the fire blaze it up 1000 degrees cause i bust cha down when you step into my zone not knowin whats up) I'm glad you feel me Shott i'm just me and it's so many sides of me that others have no clue of who and what i'm about. But first and formost I'm a gentleman who operates in total respect for my fellow man and woman until i find no reason to. then it's open season like Elmer Fudd huntin WABBITS. lol I'ma always keep it 100 that me and anything else would be UNCIVILIZED.

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: What started this little fight? lol I guess I missed it.
Instead of them taking my original post as what it is they choose to make childish insults and i went off. And as far as Crystal siad she laughed and i went crazy what she failed to inform you to that i also apologized for rippin her up and she kept on with the insults even after i apologized and admitting i was wrong so i started rippin her up again cause hey thats what she act like she wanted instead of lettin it go so like a pit bull on a steak or a fat girls leg no pun intended i got locked and loaded and (now you know and knowin is half the battle). Yo Shoot what cartoon is that from on the throw back tip bro.

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Yo my bad didn't mean to post it twice my mouse is a piece off shit sometimes technology go figure.

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Crystal!

Joined: 10/7/2009

Reply to: Yo my bad didn't mean to post it twice my mouse is a piece off shit sometimes t...
You can't get mad OVER something that wasn't even replied to you. Grow up, stop acting like a child.

Posts: 4703

Posted 8 years ago
Rate: Up | +2 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

**This Post's rating is below the threshold. View Post

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | -2 | Down
Reply

Crystal!

Joined: 10/7/2009

Reply to: So i take it you had a good day until you got online and seen i was still alive...
You're the one who's still replying. You answered a question that was asked to me.

You're making it PRETTY evident that you're a stupid ass who says the same shit over and over. Now be a man that you claim to be, don't reply back. Lets see if you can do this.

Posts: 4703

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: You're the one who's still replying. You answered a question that was asked to ...
Sooooooooooo What i do what the fuck i wanna do if i wanna reply to Obama if he was on here so be it. How was your day hun cause mine was great it became beautiful when i saw you on here. And i'm still the Man WHAT WHAT R I P ODB. Wu Tang 4eva bangin nat shit yo HOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | -1 | Down
Reply

Crystal!

Joined: 10/7/2009

Reply to: Sooooooooooo What i do what the fuck i wanna do if i wanna reply to Obama if h...
See I knew you couldn't do it. You through your manhood out the door. Nice job!

Keep acting like a child with that gibberish too.

Posts: 4703

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Crystal!

Joined: 10/7/2009

Reply to: Sooooooooooo What i do what the fuck i wanna do if i wanna reply to Obama if h...
Screw Obama! He's a joke just like you are. And no, I'm not racist. If it'll make you feel better, I don't like bush either.

Posts: 4703

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: See I knew you couldn't do it. You through your manhood out the door. Nice job!...
HA

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: Screw Obama! He's a joke just like you are. And no, I'm not racist. If it'll ma...
HA

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Crystal!

Joined: 10/7/2009

Reply to: HA
Hahahahaha.

Posts: 4703

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: Hahahahaha.
OK you win you got more ha then i do. DAMMIT MAN!!!!! I got beat by a girl lmao. Better a cutie pie beat me than a dude anyday.

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: Hahahahaha.
OK you win you got more ha then i do. DAMMIT MAN!!!!! I got beat by a girl lmao. Better a cutie pie beat me than a dude anyday.

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

KoolDudeNberlin

Joined: 6/4/2010

This dork goes on and on, posting a bunch of hypothetical bullshit, posturing and advertising himself like he would actually know or have experience or what it takes to please a woman... this guy desperately is trying to convince us (for whatever reason) and himself of something... not realizing he is only textbook revealing his insecurities and issues... its very important for him to be perceived "the man/playa/mack daddy"... sort of silly that he is coming across total opposite.

His emotional outrage and arguing at ghost post reveals a lot ;-)

anyone else seeing through this bullshit?

Posts: 707

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: This dork goes on and on, posting a bunch of hypothetical bullshit, posturing a...
HA

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | -1 | Down
Reply

*Sliver!*

Joined: 4/25/2005

Reply to: This dork goes on and on, posting a bunch of hypothetical bullshit, posturing a...
We're seeing through YOUR bullshit!

Posts: 24442

Posted 8 years ago
Rate: Up | -1 | Down
Reply

Phoenix313

Joined: 3/18/2004

Reply to: We're seeing through YOUR bullshit!
This cat shit aint even worth bull in front of it it's more like puppy shit he needs it cleaned up for him cause he's not man enough to do it himself that why he was abandoned at birth in berlin cause he wasnt worth the U S citizenship.

Posts: 231

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

cutiepie007

Joined: 3/25/2009

Reply to: This cat shit aint even worth bull in front of it it's more like puppy shit he ...
Eish!

Posts: 3082

Posted 8 years ago
Rate: Up | -1 | Down
Reply

Crystal!

Joined: 10/7/2009

Reply to: This dork goes on and on, posting a bunch of hypothetical bullshit, posturing a...
Oh just drop it! If you're the better person here, then why are you responding to all of us? Jeez!

Posts: 4703

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

KoolDudeNberlin

Joined: 6/4/2010

Reply to: This cat shit aint even worth bull in front of it it's more like puppy shit he ...
This cat shit aint even worth bull in front of it it's more like puppy shit he needs it cleaned up for him cause he's not man enough to do it himself that why he was abandoned at birth in berlin cause he wasnt worth the U S citizenship.


???? ?

how was your scores in English?

jibberish sounds like a drunken homeless bum on the street... but he is too fat to be homeless.

Posts: 707

Posted 8 years ago
Rate: Up | -1 | Down
Reply

jem1987

Joined: 7/20/2007

How were*

Posts: 10722

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply

Crystal!

Joined: 10/7/2009

Reply to: ????? how was your scores in English? jibberish sounds like a drunken homele...
Don't be making fun of the drunken homeless bums now. You're going wayy overboard. Lol

Posts: 4703

Posted 8 years ago
Rate: Up | 0 | Down
Reply
Back to Top
Page: