Home > Forum > All things Webdate.com > JAYYOD ALWAYS IN THE FORUMS LIKES HES KING WEBDATE
  • 1
  • 2
Page:
AuthorPost

JAYYODS,

Joined: 10/8/2012

THIS GUY NEEDS A NEW PROFESSION LOL HE COULDNT EVEN TAKE CARE OF HIS WOMEN AND CHILD BUT CONTINUES TO TRY AND POLICE WEBDATE GET YOUR PRIORTYS STRAIGHT BUDDY

Posts: 29

Posted 5 years ago
Rate: Up | +9 | Down
Reply

JAYYODS,

Joined: 10/8/2012

866 311 4856 IS WEBDATES CONTACT NUMBER PLEASE CALL AND REPORT JAYYOD HE HAS BEEN CRASHING THE SITE HIM AND LUCKYBASTID, REPORT THOSE NAMES AND IT WILL STOP THANKYOU AGAIN YOUR SUPPORT TEAM

Posts: 29

Posted 5 years ago
Rate: Up | +6 | Down
Reply

JAYYODS,

Joined: 10/8/2012

Reply to: 866 311 4856 IS WEBDATES CONTACT NUMBER PLEASE CALL AND REPORT JAYYOD HE HAS...
http://www.ripoffreport.com/da ting-services/fling-com-gpneth elp/fling-com-gpnethelp-com-we bd-5gd9c.htm

Posts: 29

Posted 5 years ago
Rate: Up | +6 | Down
Reply

chaturbationism

Joined: 9/19/2012

FLING IS A RIPOFF... CLASS ACTION LAWSUIT IS WHAT I SMELL COOKING... FAKE PROFILES OF WOMENS WHO DONT EXIST TO LURE DESPERATE MEN SUCH AS TOMMY INTO PAYNG TO UPGRADE MEMBERSHIP... WATCH FLING GET SUED LOLLLL

Posts: 77

Posted 5 years ago
Rate: Up | +6 | Down
Reply

chaturbationism

Joined: 9/19/2012

FLING.COM, WEBDATE.COM, Webdate, Inc, or R&K Net Media, has fraudulently charged you for services, now what do you do. You should file a small claims case against them and name GPNETHELP.COM and FLING.COM as the defendants.

Here are the facts. This is a scam operation that is hiding itself under layers of legal nonsense, false business entities. They refuse to provide contact information which, as in our case, took hours of research to determine who they really are, and where they are at.

They charged our business card for over two years before we caught it. They then claim they are only responsible for 6 months of the fraudulent charges. Contacting any of their offices or numbers, up to and including their lawyers will get you nowhere. The name they used for these charges looked like a legitimate company; they claim to protect the interest of their clients. It is actually seen as a way to make it next to impossible to track them down and not make it obvious who they really are. GPNETHELP.COM sounds like a legitimate company. If they had stated that it was FLING.COM we would have taken immediate notice that this is not something our business would have had charges with.

The best solution available is to file a small claims case through your local court. They cannot claim you are subject to their terms of service agreement if you never authorized the charges, and will have to defend the claim in your jurisdiction. Regardless of what they might attempt to tell you.

They will not have standing to force you to go to Florida to file your claim if you never signed up for their service, and their self-serving terms of service are basically useless and cannot be enforced under such circumstances.

These are the company names hidden from you and, where their offices are located:

Webdate, Inc
705 Washington Ave 2nd Floor
Miami Beach, FL. 33139
Telephone: (305) 695-6710

R & K Net Media
705 Washington Ave
Miami Beach, FL 33139-6209
Telephone: (305) 695-4221

If you do call, be warned they are not going to do anything except to tell you there is nothing they will or can do. You are in essence wasting your time.

Best course of action is to file a small claims lawsuit and make them defend it in court.

Not that it will get you any other results, because if you call their attorney will also refuse to provide you with any information. But here is the lawyers that represent them. And they are a piece of work just like their client.

Lawrence G. Walters, Esq.
781 Douglas Avenue
Altamonte Springs, FL 32714

This is as about as shady as I've seen it get. But I am sure there are worse out there.

John
Warren, Michigan
U.S.A

Posts: 77

Posted 5 years ago
Rate: Up | +5 | Down
Reply

emilyJ90

Joined: 9/21/2012

lol Jibbs, Give Jayyod a break man, he's going through a tough time in life right now, wait till he recovers from the damage then you can give him shit. :P

Posts: 36

Posted 5 years ago
Rate: Up | +4 | Down
Reply

chaturbationism

Joined: 9/19/2012

KARMAS A BITSH AINT IT? HAHAH

Posts: 77

Posted 5 years ago
Rate: Up | +2 | Down
Reply

emilyJ90

Joined: 9/21/2012

Yea all of a sudden he calls everyone childish, i guess he forgot the times he felt powerful when sam sat next to him sharing a bowl or blunt, and he had a good laugh at banning people, lol now they both look suprised, i think they should get back together, two peas in a pod. they have a child together? who the hell was watching the child the whole time time they sat on webdate 24/7? lol kids having kids, just what the world needs.

Posts: 36

Posted 5 years ago
Rate: Up | +5 | Down
Reply

chaturbationism

Joined: 9/19/2012

LOLLLL .. omg so someone besides myself noticed how jayyod went out like saddam hussein... loll FAIL!

Posts: 77

Posted 5 years ago
Rate: Up | +4 | Down
Reply

chaturbationism

Joined: 9/19/2012

ITS SAD TO CUZ SAM IS A PRETTY GURL... BUT PRETTY GURLS ALWAYS GO FOR THE DOUCHE... HAHAHA

Posts: 77

Posted 5 years ago
Rate: Up | +4 | Down
Reply

jerginthegerkin

Joined: 2/9/2012

**This Post's rating is below the threshold. View Post

Posts: 1

Posted 5 years ago
Rate: Up | -4 | Down
Reply

chaturbationism

Joined: 9/19/2012

Reply to: fuck you faggots
CONTRADICTION AT ITS FINEST ^^^^^^^

Posts: 77

Posted 5 years ago
Rate: Up | +5 | Down
Reply

emilyJ90

Joined: 9/21/2012

hahahaha you see him? thats carrotshead's gay cousin, lmao!

Fuck out of here ginger!

Posts: 36

Posted 5 years ago
Rate: Up | +5 | Down
Reply

chaturbationism

Joined: 9/19/2012

Reply to: hahahaha you see him? thats carrotshead's gay cousin, lmao! Fuck out of here g...
where theres smoke. theres fire??

Posts: 77

Posted 5 years ago
Rate: Up | +3 | Down
Reply

emilyJ90

Joined: 9/21/2012

lol a carrothead, cheesehead. he was in a room one day when i pretended to be a female trying to chat me up, lmfao!!! i have the chat saved, lmao!!!!!!!

Posts: 36

Posted 5 years ago
Rate: Up | +3 | Down
Reply

chaturbationism

Joined: 9/19/2012

Reply to: lol a carrothead, cheesehead. he was in a room one day when i pretended to be a...
G.A. PEACHEATER?? THAT WHO UR TALKING ABOUT?? HE ALWAYS TRYNA GET IN SUM GURLS HEAD.. THEN CRYS... AND THEN HE POLISHES HIS GUNS HAHAHA

Posts: 77

Posted 5 years ago
Rate: Up | +2 | Down
Reply

emilyJ90

Joined: 9/21/2012

lol@ then he polishes his guns, haha

Posts: 36

Posted 5 years ago
Rate: Up | +2 | Down
Reply

Jayyod

Joined: 12/8/2004

**This Post's rating is below the threshold. View Post

Posts: 624

Posted 5 years ago
Rate: Up | -5 | Down
Reply

JAYYODS,

Joined: 10/8/2012

Reply to: yes please do that report us me whomever that way when they look into the histo...
SHUT UP GAYYOD UR A FAGGATRON FROM THE FITH DEMENSION

Posts: 29

Posted 5 years ago
Rate: Up | +1 | Down
Reply

emilyJ90

Joined: 9/21/2012

hahahahahaha lmfao @ fagatron, tff.

Posts: 36

Posted 5 years ago
Rate: Up | +2 | Down
Reply

JAYYODS,

Joined: 10/8/2012

Reply to: hahahahahaha lmfao @ fagatron, tff.
FAG CANT EVEN KEEP SAM HAPPY THINKING HE GONNA FIX WEBDATE QUIT SUCKING THERE DICKS ALREADY

Posts: 29

Posted 5 years ago
Rate: Up | +3 | Down
Reply

emilyJ90

Joined: 9/21/2012

lmfaoooooooooo, he so focused on webdate his girl and his child left and he still hasnt got a clue, he still trying to tend to webdate peoples needs. lol did you guys know before jayyod would ban people and laugh, now when they talk shit to him, he says oh ill just put you on ignore, lmfao!!

Posts: 36

Posted 5 years ago
Rate: Up | +3 | Down
Reply

JAYYODS,

Joined: 10/8/2012

Reply to: lmfaoooooooooo, he so focused on webdate his girl and his child left and he sti...
YEA HE CANT IGNORE THE FACT THE DISH BOY FUCKED SAM LIKE A RAPED APE NOW HE OUT THE PICTURE SAM SAID JAYYOD WHOOO???

Posts: 29

Posted 5 years ago
Rate: Up | +3 | Down
Reply

emilyJ90

Joined: 9/21/2012

lol who is the dish boy you guys keep talking about? and did sam sleep with someone else? is that why they broke up?

Posts: 36

Posted 5 years ago
Rate: Up | +4 | Down
Reply

Jayyod

Joined: 12/8/2004

**This Post's rating is below the threshold. View Post

Posts: 624

Posted 5 years ago
Rate: Up | -10 | Down
Reply
Back to Top
  • 1
  • 2
Page: